Sunday, December 14, 2008

ခ်စ္သူ႕လက္ထပ္ပြဲ

ဒီေန႕ရာသီဥတုကထူးထူးျခားျခား သာယာလွပေနတယ္။
ဘုရားေက်ာင္း၀န္းထဲမွာ လူေတြစည္စည္ကားကားရွိေနေလရဲ႕။
သာယာစြာထြက္ေပၚလာတဲ့ ေခါင္းေလာင္းသံေတြနဲ႕ အတူ မဂၤလာသတို႕သား သတို႕သမီးဟာ ဘုရားေက်ာင္းထဲကို ျပံဳးရႊင္စြာ ၀င္ေရာက္လာပါတယ္။
ကၽြန္မ ခ်စ္လို႕မ၀ႏိုင္ပါေသာ ကၽြန္မရဲ႕ခ်စ္သူဟာ သူ႕ရဲ႕သတို႕သမီးနဲ႕ လက္ခ်င္းခ်ိတ္ျပီး ညင္သာစြာျဖတ္ေလွ်ာက္သြားၾကတယ္။
ကတိသစၥာေတြျပဳျပီးတဲ့ မဂၤလာေမာင္ႏွံ ကို လူေတြကလဲ ေပ်ာ္ရႊင္စြာနဲ႕ ဆုမြန္ေကာင္းေတြေတာင္းလို႕။
ဧည္႔ခံပြဲျပီးသြားတဲ့အခါ သူတို႕ျပန္ၾကေတာ့မယ္ေလ။
ကားေပၚတက္ခါနီး ကၽြန္မခ်စ္သူက တစ္ခ်က္ ျပံဳးျပႏွဳတ္ဆက္လိုက္တဲ့ အခါ ကၽြန္မကိုမ်ား ျပံဳးျပသလားလို႕ အေယာင္ေယာင္အမွားမွားနဲ႕ ကၽြန္မက်န္ေနရစ္ခဲ့တယ္။
အခု လူေတြလဲ အားလံုးလိုလို ျပန္ကုန္ၾကျပီေလ။
ကၽြန္မလဲ ဘုရားေက်ာင္း၀န္းေဘး သခႌ်ဳင္းဆီက ကၽြန္မရဲ႕ အုတ္ဂူေလးကို ဦးတည္လို႕ ......

No comments: