Sunday, December 14, 2008

ႏွလံုးသားသို႕တံခါးေခါက္သူမ်ား

"ေဒါက္ ေဒါက္ ေဒါက္"
"ဘယ္သူလဲ ေဟ့"
"ကၽြန္ေတာ္ ေမာင္ " _____" ပါ ။ ခ်စ္ခြင့္ရခ်င္လို႕ပါ"
"အရင္က ေမြးပြ၀က္၀ံရုပ္ၾကီးေတြနဲ႕ လက္ေဆာင္ခ်င္းလဲခဲ့တာ မင္းနဲ႕လား"
"မဟုတ္ပါဘူးခင္ဗ်ာ"
"ေအး ဒါဆိုျပန္ႏို္င္ျပီ"


"ေဒါက္ ေဒါက္ ေဒါက္"
"ဘယ္သူလဲေဟ့"
"ကၽြန္ေတာ္ ေမာင္ "______" ပါ။ တစ္သက္တာလက္တြဲခြင့္ျပဳပါ"
"အရင္က မိုးေရထဲမွာ အတူလက္တြဲျပီးေလွ်ာက္ခဲ့တာ မင္းနဲ႕လား"
"မဟုတ္ပါဘူးခင္ဗ်ာ"
"ေအး ဒါဆိုျပန္ႏိုင္ျပီ"


"ေဒါက္ ေဒါက္ ေဒါက္"
"ဘယ္သူလဲေဟ့"
"ကၽြန္ေတာ္ ေမာင္ "_______" ပါ။ ရင္ထဲကစကားေတြေျပာပါရေစဗ်ာ"
"အရင္က တစ္ညလံုးမအိပ္ဘဲ ဖုန္းေျပာခဲ့တာ မင္းနဲ႕လား"
"မဟုတ္ပါဘူးခင္ဗ်ာ"
"ေအး ဒါဆိုျပန္ႏိုင္ျပီ"


"ေဒါက္ ေဒါက္ ေဒါက္"
"ဘယ္သူလဲေဟ့"
"ကၽြန္ေတာ္ ေမာင္ "_______" ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္ရလြန္းလို႕ ရူးရေတာ့မယ္ဗ်ာ"
"ေၾသာ္ . . . အရင္က ဒီႏွလံုးသား ရူးသြပ္သြားခဲ့တာ မင္းေၾကာင့္လား"
"မဟုတ္ပါဘူးခင္ဗ်ာ"
"ေအး . . . ေအး .... ဒါဆိုျပန္ႏိုင္ျပီ" ။ ။

2 comments:

neking said...

ေတာ္ေတာ္အျမင္ကတ္ဖို႔ေကာင္းတယ္...ကဗ်ာက... ကဗ်ာေရးသူကိုမဆိုလိုပါ...

khaylay88 said...

ေအာင္မယ္..