Sunday, October 25, 2009

ရန္ကုန္ကုိ လြမ္းပါသည္

ကၽြန္မထုိင္ေနတဲ့ ေကာ္ဖီဆိုင္ေလးရဲ႕ တစ္ဖက္တစ္ခ်က္ မွန္ျပတင္းေပါက္ေတြကေန ေမာ့ၾကည္႔လို္က္ရင္ ျပာလဲ့လဲ့ေကာင္းကင္ၾကီး အထဲမွာ တိမ္တို္က္ျဖဴျဖဴေတြ ညိမ့္ညိမ့္ေလး စီးေျမာလို႕။

ကမာၻေျမတစ္ဖက္ျခမ္းက အဲ့ဒိေကာင္းကင္ၾကီး ေအာက္တစ္ေနရာမွာဘဲ ကၽြန္မရဲ႕ ေမြးရပ္ေျမရွိတယ္ေလ။ အဲ့ဒိေျမေပၚမွာ ကၽြန္မဘ၀ရဲ႕ အစဦးပိုင္းက ေျခရာေလးေတြရွိတယ္။ ဘယ္ေတာ့မွျပန္မရနုိင္ေတာ့တဲ့ ကေလးဘ၀က အတိတ္ပံုရိပ္တစ္ခ်ိဳ႕လည္း ရွိတယ္။ ကၽြန္မရဲ႕ ေႏြးေထြးတဲ့ မိသားစု အရိပ္အျမံဳေလးလည္း ရွိတယ္။

အခုအခ်ိန္ေလာက္ဆို အသက္ကိုးဆယ္ေက်ာ္ရွိေနျပီျဖစ္တဲ့ ကၽြန္မအဖြားဟာ အိမ္ေရွ႕ခန္းတစ္ေနရာမွာ သူနွစ္သက္တဲ့ စာအုပ္ေတြဖတ္ေနမလား။ ဒါမွမဟုတ္ သူ႕ရဲ႕ စႏၵရားေလးနဲ႕ သီခ်င္းေတြတီးေနမလား။ အေမကေကာ မီးဖိုေခ်ာင္ထဲမွာဘဲ အခ်ိန္ကုန္ေနမလား။ အိမ္သန္႕ရွင္းေရးေတြနဲ႕ဘဲ ပင္ပန္းေနမလားမသိ။ ေမာင္ေလးေတြေကာ ေက်ာင္းသြားေနၾကမလား။ အိမ္မွာဘဲ ဂိမ္းေဆာ့ ေနၾကမလား။

ေၾသာ္.. ဟိုဒီမွန္းဆ တမ္းတျပီး လြမ္းတယ္။ အျမဲတမ္းအသက္၀င္ လွဳပ္ရွားေနတဲ့ အိမ္ေရွ႕က ေရႊဂံုတိုင္လမ္းမၾကီးကို လြမ္းတယ္။ အိမ္ေနာက္က ရခိုင္မုန္႕တီနဲ႕ ၀က္သားဒုတ္ထိုးကို လြမ္းတယ္။ အဆင္မေျပဘူး ေျပာေနၾကေပမဲ့ ကၽြန္မေလ.. ကၽြန္မရဲ႕ ရန္ကုန္ကိုလြမ္းတယ္။

ျပကၡဒိန္ေတြကဘဲ ကၽြန္မကို ထိန္းခ်ဳပ္ထားတာလား။ ကၽြန္မကိုယ္တုိင္ကဘဲ ကုိယ့္ဘ၀ကိုယ္ ေဘာင္ခတ္မိထားတာလား မသိ။ အေတြးေပါင္းစံုခ်ာခ်ာလည္လို႕ ေကာင္းကင္ေပၚေမာ့ၾကည္႔ေနတဲ့ ေခါင္းကို ျပန္တည္႕မတ္လို္က္ေတာ့ ေဟာ... ရန္ကုန္မဟုတ္တဲ့ ျမိဳ႕ျပဘ၀က သူ႕ဟာသူ အလုပ္မ်ားေနရင္းက ကၽြန္မကို ဘာေငးငိုင္ေနတာတုန္း ဆုိတဲ့ ပံုစံနဲ႕ လက္ရွိဘ၀ထဲ ျပန္ဆြဲေခၚတယ္။ အိမ္လြမ္းတာေတာင္ နာရီၾကည္႔လြမ္းရတယ္။ ေကာင္းေရာ။

2 comments:

Unknown said...

Ngar lal , yangon pyan chin tal :(

neking said...

ေကာင္းကင္ေပၚေမာ့ၾကည္႔ေနတဲ့ ေခါင္းကို ျပန္တည္႕မတ္လို္က္ေတာ့ ေဟာ... ရန္ကုန္မဟုတ္တဲ့ ျမိဳ႕ျပဘ၀က သူ႕ဟာသူ အလုပ္မ်ားေနရင္းက ကၽြန္မကို ဘာေငးငိုင္ေနတာတုန္း ဆုိတဲ့ ပံုစံနဲ႕ လက္ရွိဘ၀ထဲ ျပန္ဆြဲေခၚတယ္။

မွန္တယ္... ငါလည္းလြမ္းတယ္...