Thursday, January 7, 2010

အေမ ...

ေလွ်ာက္လိုက္ရတဲ့လမ္းေတြ
လင္းလာလိုက္ ေမွာင္သြားလိုက္နဲ႕
ေစာင္းေစာင္းၾကီးလည္ေနတဲ့ ကမာၻေပၚမွာေလ

အေမရယ္...
ေျခေထာက္နွစ္ေခ်ာင္းက
တစ္ေနရာနဲ႕တစ္ေနရာ ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ေရာက္ဖုိ႕
အရမ္းအသံုး၀င္တယ္ဆုိေပမဲ့
တစ္ခါတစ္ေလေတာ့လည္း
ကၽြန္မ ေမာလာျပီ

အေမ့ေမတၱာေတြနဲ႕ သေႏၶတည္လာတဲ့
မ်က္လံုးေလးေတြ ၊ မ်က္ၾကည္လႊာေလးေတြက
သာယာတဲ့ ေလာကၾကီးကို ၾကည္႔ျမင္နိုင္ဖုိ႕ဆိုေပမဲ့
တစ္ခါတစ္ေလ...
အေမ့သမီး မ်က္လံုးေတြမွိတ္၊ နားေတြပိတ္ျပီး
အိပ္ေပ်ာ္လိုက္ခ်င္တယ္အေမ...

အနွီးထုတ္ကေလးနဲ႕တုန္းက
ကၽြန္မကိုေထြးေပြ႕ထားရင္း
ပါးျပင္နုနုကို ခပ္ဖြဖြေလးတို႕ထိရင္း
အေမ့ သမီးအတြက္
ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္အိမ္မက္ေတြ တသီၾကီး မက္ခဲ့မယ္ဆိုတာ
ကၽြန္မသိတာေပါ့ အေမရယ္...

ဟုိးအရင္ ဆယ္စုနွစ္ေတြက
ကေလးေခ်ာ့ေတးေလးေတြ
ကၽြန္မညေတြမွာ ခပ္တိုးတိုး လြင့္ေမ်ာေနဆဲပါ...

လူလားေျမာက္လာတဲ့
အရာရာကို တတ္သိေနျပီလုိ႕ထင္တဲ့
အေမ့သမီး အတြက္ အေမ အျမဲ ဂုဏ္ယူေနေပမဲ့
တစ္ခ်ိဳ႕လူေတြကေတာ့
ပါးမႊားတစ္ေကာင္ကို ဖိေျခသတ္သလို
ကၽြန္မ ကို အိမ္မက္ဆိုးေတြ ေပးတယ္ အေမရယ္..

အလိုမက်မွဳေတြၾကံဳတုိင္း
ဆူပူေသာင္းက်န္းတတ္တဲ့ ကၽြန္မကို
ခခယယ အျပံဳးနဲ႕ အေမ အျမဲ စိတ္ခ်မ္းသာေအာင္လုပ္ေပးတတ္ေပမဲ့
အခု...
ကၽြန္မ ဒူးေထာက္ေခါင္းငံု႕ေနတာေတာင္
တစ္ခ်ိဳ႕လူေတြက အနို္င္ပိုင္းခ်င္ေသးတယ္ အေမရယ္...

အေမနဲ႕ ေ၀းတဲ့အခ်ိန္
အထီးကၽန္ေပမဲ့
မျပည္႔စံုေပမဲ့
ဘ၀က ခါးသက္ေပမဲ့
ခနခန လဲက်ေပမဲ့
......
ကၽြန္မ ၾကိဳးစားပါ့မယ္

အေမ ႏွစ္ျမွဳပ္ခဲ့တဲ့ နွစ္ေတြအတြက္
အေမ ေပးဆပ္ခဲ့တဲ့ အရာေတြအတြက္
အေမ ေမွ်ာ္လင့္ခဲ့တဲ့ အိမ္မက္ေတြအတြက္

အေမ ကၽြန္မကို ေထြးေပြ႕ခဲ့သလုိ
အေမ ကၽြန္မအတြက္ ကာကြယ္ခဲ့သလို

အေမ့ကို ကၽြန္မ ေစာင့္ေရွာက္ခ်င္တယ္... ။ ။

2 comments:

neking said...

ကဗ်ာေလးမွာ...ကာယကံရွင္ေလးရဲ႕သေဘာထားႏူးညံ့မွုေလး ေတြနဲ႔... အေမ့အေပၚခ်စ္တတ္တဲ့...စိတ္ေလးေတြကိုခံစားမိပါတယ္..
အေမ့ကိုခ်စ္တတ္တဲ့သူတိုင္းဒီလိုပါပဲဗ်ာ.... ေ၀းေနေပမယ့္.အလွမ္းကြာေနေပမယ့္.အားမငယ္ပါနဲ႔... မိဘေမတၱဆိုတာအလ်ားအနံမရိွပါဘူး..ကိုယ္ဘယ္ေရာက္ေရာက္ကိုယ့္မိဘေတြကို သတိရရင္ရင္ထဲမွာေႏြးေထြးလံုၿခံဳသြားတာသတိရမိမွာပါ..

မိုးခါး said...

ဖတ္လို႕ အရမး္ေကာင္းတာပဲ
ခံစားရတယ္ .. ေပ်ာ္ရႊင္ ခ်မ္းေျမ့ပါေစ း))